41. | Gone with the wind
41. 2011-12-21

Siemka. :)
To co czuję od poniedziałku to jest jedna wielka MASAKRA!
Cały czas ten mam nieprzyjemny uścisk w żołądku.. :/
I łzy cisnące się w oczy..
Ale na serio, to takie przykre widziec odrzucenie.. :(
No to tak. Zacznę może od opowiadania o weekendzie,
a potem o poszczególnych dniach. :)
No to sobota - wstajemy o 6:00 i kończymy koszulkę dla McGonagall.
:D chyba się ucieszyła, bo się starałam. :)
O 12:00 na Szczecin. :) ZAPIEKANKI ZE STACJI SĄ ŚWIETNE POLECAM!
:DD <3 no i dotarłszy na miejsce powędrowałyśmy do Kaskady. :>
omg, ale tam jest fajnie! :DD kupiłyśmy prezenty dla wszystkich
i nam na to zeszło ym.. 5h ?! :o brawo dla nas!
potem wżarłyśmy pizzę i oglądałyśmy "Kosmiczny Mecz" :) Fajny film xd
Tyle, że pod koniec ja już prawie spałam. :o haha xd
wstałyśmy po 11. Zrobiłyśmy bałwana do szkoły (który i tak się nie przydał) xd
pouczyłam się chemii i poszłyśmy do Kaufa po czekolady i torebki prezentowe :)
a potem już na chatę. xD (no i to było o weekendzie).
W poniedziałek. Przyjechała Alexandra. :*** tak się cieszyłam na jej przyjazd.
A jakoś w ciągu ostatnich 3 dni tak mnie ssał ból w żołądku i chciało mi się płakac.
Nie będę o tym tutaj pisac, bo i tak wiele osób o tym wie i żeby nie było, że obgaduję
czy coś.. Pogadam z Nią o tym. Jak nie zrozumie, to trudno.
Wieczorem przyszedł do mnie Pedalski. Kurde ile on wspomnień za sobą ruszył.
Zaproszenie na Sylwka i wgl.. Kurczę. To będzie bolało. Ta data mi na sercu tak mocno
siedzi, że aż szok. :( ale ok. będę silna.
We wtorek - ostatni dzień szkoły. :D i poprawa z chemii :o
Pani A. powiedziała, że raczej bd miała 4 z chemii. xD omg i to porównanie z Patki Baa ojcem.
LOL !
a i Patka Baa chciała się wkręcic na naszego Sylwka. MEGA LOL. a potem info od niej:
robię Sylwka na chacie. MEGA WIELKIE LOL XDD
żal mi tej dziewczyny totalnie. :) Pani/Panu od historii współczuję siostry. ;)
Ok. A po chemii musiałam leciec przez pół drogi do Agi, żeby jej dac prezent. <3.
i omal nie wpadłam pod samochód. LOL :P ale czego się nie robi dla przyjaciół :*
Santa Clouse is comming to town ^^
Dzisiaj - sesja z Adrianną. :* i SPADŁ ŚNIEG! ^^ <333 nareeszcie! ;*
we're very happy children! :)
No i w szkole 2 matmy -.- a potem Jasełka i Wigilia Klasowa. :)
Na Wigilii Klasowej - będę opowiadac w skrócie.
Nie skomentuję zachowania kilku osób. -.- Przez godzinę czułam się jak jakiś intruz. :(
Czułam się zbędna w tej sali..
W końcu George i McGonagall dały mi znac, że musimy dac Pani nasz prezent. :)
Jak miło jest widziec szczęście innych osób. :D
Potem - dzielenie opłatkiem.
Kurczę, 3 osobom złożyłam życzenia i doszłam do Alexandry. Kurczę po złożeniu życzeń i przytuleniu
się - zaczęłam ryczec. Coś czułam, że tak się stanie. Skumulowanie bólu + te życzenia i wszystko..
Nie wytrzymałam. Potem po przytuleniu każdego po kolei już płakałam cały czas.
Doszłam w końcu do Kubusia. :* Kurczę po jego życzeniach mi było tak strasznie lepiej, że aż zaczęłam płakac
ze szczęścia
. Uwielbiam ten stan. :***
Potem do Adrianny na sesję. :* zdjęcia wyszły świetnie. :)
i w skrócie: dom masz mega czaderski! sałatkę robisz mega pyszną! zwierzęta masz mega urocze! i jesteś mega
fajną modelką
! :* dziękuję za dzisiaj, przepraszam jeśli zachorujesz :( mam nadzieję, że to jeszcze powtórzymy. :)
Jutro pieczenie babeczek i dekorowanie pierników z George'm :) xd
już nie mogę się doczekac. :)



[by unrepeatable ☮]


Dodaj komentarz


McGonagall. :D 2011-12-23

nie chyba tylko NA PEWNO się ucieszyła! ; ************
dziękuję Ci bardzo, jest piękna. <3
bardzo oryginalny prezent, nie wpadłabym na to. xdd
oj Ty płaczku mój kochany. <3
lubię grupowe przytulania. :DD
a to ostatnie, na które wkroczyła nasza pani to już wgl wygrało :DD
SYLWEK JEST NASZ I KONIEC! dobrze że się wszystko wyjaśniło ;)
o nieee, jaki facepalm!! nie ma, jesteśmy tylko my 3, nikt się nam nie będzie wtryniał ;) ani my się nie wtryniamy do nikogo, trzymamy się planu :)
podobało mi się to dzielenie opłatkiem w naszej klasie. szkoda że dopiero pierwszy raz się tak dzieliliśmy (i ostatni), no ale cóż. ;)
i tak kocham 3b, bez względu na te problemy ; *
wesołych świąt Fred! <3

  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]