46. | Gone with the wind
46. 2012-01-13

Siemka. :)
No i nareszcie te dłuugo wyczekiwane ferie. :) ☮☮☮
Będzie czas na przemyślenia, sesje, wyspanie się, sesje,
relaks, sesje i SESJE! <3 :) ☮
Uwielbiam tą świadomośc, że tyle ludzi chce ze mną, z nami,
współpracowac :D. kocham Was :*

Ten tydzień na szczęście w miarę szybko przeminął.:)
I ogl dzisiejszy dzień był luźny. :D ☮
Bałam się chemii i historii, a tu niespodzianka - na chemii nie pytała,
a na historii zabrali nas na pokaz WOPR i mieliśmy z nimi zajęcia. :)
Hah, a my z George'm po 2 stacjach się zwolniłyśmy i poczłapałyśmy na
angielski. Masakra w godzinę przerobic cały materiał + zrobic test. oO ☮
:)
A tak poza tym jesteśmy z Bliźniakiem menadżerami Darii z zespołu MidnighT <3.
xd na których koncercie byłyśmy w niedzielę, a bodajże o tym nie napisałam. :o
Współczuję Ci George. :( Szkoda mi go. Fajny był, mimo, że taki cichy.
Za Tęczowym Mostem bd mu lepiej. ;) [*]
Dzisiaj omal swojego pupila nie zdeptałam, także pogratulowac mi. -.-'
xd ☮☮☮
hm, w ten weekend nauka. W przyszłym tygodniu sesja z Visienką i Sandrą i Majką. :)
To jest pewne. :) (O ile z George'm podpiszę kontrakt na aparat ;o xd)
I w niedzielę sesja z George'm i Alesyą? Oby ! <3.
W 2 tygodniu na pewno sesja z Olivią, może z Patrycją. Więcej nic nie wiadomo. :)
A no i Aśką :* Reszta to jeden wielki spontan :3 ☮
A więc ferie planuję miec udane. :)) ☮
A Madzilla, z którą obecnie piszę na skypie, wyjeżdża. :(
i Magodziankę moją zobaczę DOPIERO za 2 tygodnie. :(((((((
TĘSKNIC BĘDĘ!!! MCGONAGALL <3. ☮
ta, to chyba tyle. :)
Zrobiłam dzisiejszą porcję matmy, a więc mam free. :3 ☮
a i tak zaraz idę czytac "Córkę Lichwiarza" <3.




[by unrepeatable ☮]


Dodaj komentarz


McGonagall. :D 2012-01-13

też bd tęsknić : ((
ale cieszę się, że wyjeżdżam. ; ))
w jednym zdaniu użyć ok. 5 przezwisk - gratuluję. <brawo>
i tego psa też gratuluję <brawox2>
biedna Sonia. : (((((((( z tym mostem to masz rację [*]
oo, czyżbyś miała luzik od nauki w ferie? no aż dziwne... xD
kocham me ogarnięcie o tej porze <3 xdd z tego co wiem Ty również :D ; ** ale moich literówek już nie kocham </3 :PP i Ciebie kocham <33
kurde, pisze jakbym była pijana xD ale to zmęczenie, wiedz o tym! :P

  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]