48. | Gone with the wind
48. 2012-01-21

Siemka. :)
No to dzień w miarę udany :) ☮
Po sesji z Sandrą jest trochę zdjęc. ;D
lubię to. :)
cóż, niedoczekanie. xd ^^ ☮☮
hm, plany się walą, ale bd je naprawiac. :D
obecnie skajpusiamy z NaTii :*
i nam odwala xd ☮☮☮☮
tuter-tuter-tuter-tuter XDD


hm, złośc mnie rozsadza?
dzięki odwalaniu z NaTii już nie :DD
hm, bd db. ;) ☮
w środę Tropikalna :))
i jest chyba fajnie. :D
hm, nie wiem co jeszcze napisac, bo
mam rozdwojenie jaźni . oO
maltretują mnie zaczepkami na fejsiku xDD
i, i, i, hm. muszę jeszcze przerobic zdj, dodac na bloga,
dodac na floga, dodac na fbl. :O
zdążę? postaram się. :) ☮
thx all bejbe *.*





[by unrepeatable ☮]


Dodaj komentarz


McGonagall. :D 2012-01-23

też chcę na Tropikalną :(

  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]