Gone with the wind
5. 2011-04-28

Siemka. ☮
U mnie jest nawet ok. ;)
Piszę sobie z ludźmi na gg.. ee.. naprawia się
sytuacja ze znajomymi
^^ co mnie bardzo cieszy.!
☮ :D
Cóż. Jutro na Białuń. ;] Będzie ok. ;D Miał być picknik.
Ale nie będzie. -.-' W sobotę za to będzie. ;)
Cóż. Nie wiem o czym mam pisać.
Nogi se natarłam. -.-
Dziwnie się czuję.. ^^
Coś we mnie się zmienia. :(
Nawet opisać tego nie umiem.. Wiem, że zaczynam
myśleć pozytywnie
. :D
Paramore. <3.
Ejj.. Alesya, wszystkiego najj kochanie.! <3.
emm.. jutro coś napiszę, bo nie mam mocy. ;xx





[by unrepeatable ☮]


4. 2011-04-27

Hejka.☮
Ile to się ostatnio działo. ;o
Nie opowiedziałam chyba o tym co się wczoraj działo, co? :)
To nadrobię to w dzisiejszej notce. ;)
No to co się wczoraj działo.? :P Poszłam na spotkanie z Karolą.
;D i było bardzo fajnie ☮ ale krótko. :(
ajj Karolcia. Ten tekst wygrał - dzida kurw* . :D
nie wiem czemu ale był fajny. xd
nie no ogar. ;) była sesja zdjęciowa. ;D
Zdjęcia wyszły bardzo fajnie. Trza powtórzyć to małe co nieco.
xd
A później konferencja na gg z Dominiką jeszcze. xd
" - Będziesz księdzem? - Nie. Będę połączycielem duchowym".
~Ja nie chcę tańczyć hulaa.. Ja będę tańczyć hulaa. :D
kocham was dałny głupie wy.! <3.
No i sunia ma kochana po fryzjerze wygląda jak pudel. ;o
Ale i tak jest słodka. <3. ; ***
______________________________________
Dzisiaj.:) spotkanie z Bliźniaczką. ; *** <3.
Cóż. Napad na Podstawówkę był w miarę dobry, pomijając fakt
obchodzonych "Dni Papieskich" .. -.- A tak chciałyśmy wbić
na ich lekcje i posłuchać pouczających wykładów. ;P
nie no.. p. K. chyba nas nie poznała.. xd
Nie no! W piątek powtarzamy  . ;)
Później sesyjka.. ymm.. nad "jeziorkiem" :P
! Strasznie wyszłam ! Chociaż, chociaż nawet w miarę. ;D
Później tory. ;D ; **.
Również zdjęcia. ;p Poszło lepiej. ;)
Widziałam jelenia - jakie to wielkie bydle. ;o
Później w drodze powrotnej - pod kołami roweru przeleciał
ogromny wąż. ;o I kolejny raz powtórzę - jakie to wielkie
bydle
. ;o xdd
A później do mnie - trza było foty zgrać. ;)
A później do Bliźniaczki. ; ***.
Dziękuję za miły dzień .<3.
Panie M. dziękuję za miłą rozmowę. ;) ; **.
Mam nadzieję, że ją wkrótce powtórzymy, ale na inny temat.
jestem strasznie zmęczona. -.-
chyba padnę z nóg. >.<
narka.



[by unrepeatable ☮]


3. 2011-04-26

Siemka. ;)
Właśnie siedzę i jem Activie. :D
No i se czekam, bo jadę na miasto z psem
do fryjera..^^ ;o xDD
no i na sesyjkę z Karolą. ;) ; **.
fajnie będzie. :D
cóż. nie ma o czym pisac.. :P
spadam robic niemca. -.-
Później coś schreibnę. :D
Do wieczora. ;)



[by unrepeatable ]


2. 2011-04-25

Siemkaa.
Opowiem troszkę o wczorajszym dniu. :)
No więc.. :P
Przyjechaliśmy po 14. Okazało się, że Alexa
nie było.. z podłych przyczyn. -.-
A więc byłam tylko ja i Alesya. ; * Matko
jedyna jakaś Ty wysoka. ;o  xd
Dobra. Dałam jej wielkanocne jajko Merci. ^^
A ona mi prezent z Paryża. <3 Kocham C
Siostrzyczko.! <3..
Dobra. Pierwsza rzecz jaką zrobiłyśmy ?
Trampolina.. :D byłoo suuper.! :)
Potem obiad. -.- xd A następnie.. sesja
zdjęciowa
.! :D mrrr..^^ <3.
Z Tobą zawsze jest fajnie. :)  super zdjęcia
wyszły! :D I w plenerze i na trampolinie. xD
Twoja piosenka wygrywa! :D
" Oto Tabaluga przybysz z innej planety, co
lubi smarzyc wędzone ryby i wędliny.
A na planecie 36i6 są ryby.. A na tak tak są
kurczaki a na orange są kury.. I kończą mi się
rymy ale .. coś tam coś tam
". Mam krótki filmik
i to się liczy. ;D
Co było dalej ? Przykry incydent ze spodniami.
  I zakupy.! <3. Nowa spódnica & spodnie.!
:DD czaad.! :)
Dobra. Potem pograłyśmy na XBoxie w "Planetę
51" i w końcu nauczyłam się kierowac! xD
No i dziwnie zboczona rozmowa była. ;o
Kur** ta poduszka..! xD
Musimy to powtórzyc.! :D





[by unrepeatable ]


1. 2011-04-24

Siemson.
Witam na moim pamiętniku internetowym. :)
Może na początek coś o sobie.? :)
Występuję pod przezwiskiem unrepetable.
Mieszkam se gdzieś w Polsce. :)
Uwielbiam podróże i moją pasją jest
fotografia. <33 A tak poza tym.. deskorolka.<3
Może czasem dodam swoich pare zdjęc. :P
Lubię też pacyfkę . :D ten znaczek jest super.!
:DD <3 A więc będzie go tu sporo. :P
Mam kilku bliskich mojemu sercu przyjaciół.<3
I tylko one będą wiedziały o moim blogu. :)
Ostatnio na wielu się zawiodłam. :(
Cóż.. mam 2 psy. Bardzo je kocham. ; *** xd
No cóż..  to chyba wszystko co trzeba wiedziec
o mnie. ;)
_______
Plany na dzisiaj.? :D
Wypad do znajomych z Alesyą.! <33
Trampolina.. ^^ mrr. <3
i Alex. xDD
Faajnie będzie. :D
Dobra spadam. ;]



[ by unrepeatable ]


  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]