Gone with the wind
9. 2011-05-22

Siema. ☮
Dawno nie pisałam.. ^^ Nie miałam zbyt wiele
czasu, z resztą teraz też nie mam go zbyt wiele. ;)
Cóż. Dużo rzeczy się wydarzyło, z resztą o
niektórych wcale nie pamiętam
. -.-
Ale opowiem o tym co ważne. A więc:
W poniedziałek mamy wycieczkę.! <3.
Nareszcie! :D Jedziemy do Torunia i Malborka.! :)
Będzie super. ;) Szkoda tylko, że tak krótko. >.<
W środę powiększyła się nasza "rodzina" mam
nowego brata - Alexa. ; * .  I jestem córką
Olki. Zdziwiło mnie to z resztą, bo przecież
między nami nie utrzymują się najlepsze stosunki.
^^ No ale cóż. ;) ☮
W piątek po a) odpowiadałam z historii. -.-
Trema mnie zżarła. :( Nic nie pamiętałam i w
czwartek idę to gówno poprawic. :|
po b) byłam na "anielskiej" sesji z Bliźniaczką. <3.
Obchodziłyśmy 75 lecie Tymbarka <3. ;D
Cóż. Umieszczę tu 1 zdjęcie. ;) :D ☮
Hehe. . no więc było bardzo fajnie.! Wyszły super
zdjęcia! <3. Love, Love, Love Eos! <3. :D ☮
No i cóż.. czy jeszcze było coś godnego uwagi?
Ah, no tak . ;]
Otóż. Usłyszałam od kogoś kilka ostrych plotek
na mój temat i właśnie dlatego skończyłam już
przyjaźń z plotkarzem . ;]
A on sądzi, że to
nie o nim ! Śmieszny jesteś plotkarzu jak
nic! I że ja się chciałam z Tobą przyjaźnic.. ://
A więc the end of friend story !

~przeszłośc oddzielic grubą kreską,
lecz może zdążę ułożyc jeszcze wszystko przed
śmiercią! ☮

_________________________
No ja lecę ... Randka z historią na mnie czeka..
>.<
i pakowanko ! :D <3.




[ by unrepeatable ☮]


8. 2011-05-13

Siemka.
Dawno nie pisałam. ;)
A w sumie dużo się działo. ;DD
to zacznijmy od hmm.. może co się działo
wczoraj i dzisiaj, co?
Bo już nic nie pamiętam -.-
To się nazywa łeb. :|
No więc tak:Czwartek. ;[
jak ja cholernie nie cierpię czwartków.-.-
z tym, że ten był straszny.. xd
1. Fizyka. -.- 2 z pracy klasowej. ☮ i kartkówka. -.-
2. Hiszpański. ;// Boziu. Pytała mnie. ;o i dostałam 4. ;DD
3. ee.. na angielskim był spokój. ☮
4. Na matmie - zamiast pani G. to mieliśmy lekcje
z panią KAśką BezKa
. xd Kompletna porażka. -.-
Wcale nie umie tłumaczyc. -.- No. I najlepsze.
5 min przed przerwą dowiaduję się, że idę
w zastępstwie za Maddy na konkurs logiczny. ;o
siadło. ☮ No i nasza drużyna była 2. .! :D
yy.. potem ping pong Bliźniaczki. <3.
yy.. nie skomentuję Waszego zachowania.
debile. = **. (i tak go nie lubię. -.-)
A potem. Wracam do domu na luzie. Siedzę se
w pokoju i cykam słit focie.
A tu nagle - ktoś puka do drzwi. Od razu taki
strach. ;o Chowam się.. potem znowu ktoś puka.
Dobra otworzę. Najwyżej mnie zabije. ☮
Widzę przez 1 szklane drzwi - niebieska koszulka.
O niee.. siadło.. :(
Antyzarazę trza wznowic. :(
Czyżby powtarza się historia z tamtego roku ? :(
Nie! Nie dam się tym razem.! -.- ☮
Piątek.
Skończyliśmy wcześniej. Znaczy się.. dziewczyny skończyły ;]
Byłam na konkursie z  geografii. ;) I zajęłam 2
miejsce na 2 możliwe. ;DD
Hah. :P Bliźniaczka była 1.  
Potem nasz wandalizm na kartce z konkursu . xd
Ja też chcę nagrodę. -.- xd
No a potem angielski. ;pp G - Town uczy angielskiego. ;)
A potem u Bliźniaczki sesja z eos. <3.
Boziu jak było super.! ; **.
Później zamieszczę tu 1 fotkę. :)
Dobra nie zmulam.
Jutro lekarz. ☮
byeos.



[ by unrepeatable ☮]


7. 2011-05-08

Siema. ☮
Kurnaa ! ;/ Wczoraj napisałam taką długą notkę,
że szoking. ;o a gdy chciałam ją opublikowac
debilne e-blogi mnie wylogowały. -.-
No ale kit.
Opowiem w skrócie:
Szkoła. :(
Środa - Infa. Luzik - 2 kartk.  ☮
Czwartek - wf. -.- i zakwasy - aż do wczoraj. ^^
Piątek - nawet chyba spoko. 2 geografie. -.-
Gofer zamorduję Cię.!! -.- Uwaga na przyszłośc :
NIE DAWAC TEMU DEBILOWI ZŁOTYCH
MYŚLI ANI GOTOWCÓW. !! -.-

Cóż. Sobota - od 10 do  22 w Goll. ;D
Najpierw dyktando - trudne było. ;o
pewnie znowu milion błędów. ☮
Potem do lekarza. ;)
Chciałabym, żeby wszystko było ok. I żeby było
już po wszystkim. ;pp Ale wszystkim jadaczka
opadnie
. xd
Potem spotkanie z kulturą Ukraińską. ;D
z Bliźniaczką. <3.
Jejq. Jacy sexowni tancerze tam byli.. ^^ ;D <33.
Sebastian..^^ ;D Bieber i Gąska. xD ; ** :PP
i " Gitarzyści są sexy <3. " ;D
sis. ; ** . ;pp
A od wczoraj jest w podłym humorze.! :|
Nienawidzę Was za to .! -.- Zamorduję tą sukę! :(
Za wszystko.! ^^ Za każdą kopię, za każdy
fałszywy uśmiech! :(
______________________________
Chciałabym dziękowac Bogu, ale nie mogę. ;(






chcę GO .! <333. ;((



[by unrepeatable ☮]


6. 2011-05-03

Siemka. ☮
Oj dawno mnie nie było.! :D
Ale na serio.. dużo się działo przez ostatnich
parę dni. ;)
Zacznijmy może od piątku. ;P
Miałam iśc z Bliźniaczką na biegi organizowane
w naszej starej podstawówce. Haha.
Jechałyśmy co sił w nogach, a później jeszcze na piechotę pod las musiałyśmy
zapieprzac. A i tak nie zdążyłyśmy. ;(  
My tak jesteśmy w 3/4 drogi a oni na nas wielką chmarą "żółwiem" ;o
A Dyzio i tak nas wszędzie znajdzie.!
i znalazł. -.- xDD No. Ale i tak poszłyśmy na
rozdanie nagród
. ;D Przy okazji zostałyśmy obrzucone mleczami i ja prawie
oberwałam kiełbaską z grilla. ;o
Ależ niewychowane są te dzieci. Prawie zbiły
tą kiełbasą
szybę w aucie jakiegoś pracownika szkoły.
Haha.. żal nam ich.! ☮
Coś jeszcze? No w sumie. ;D Potem
pojechałyśmy do Bliźniaczki. ;)
I była sesja na strychuuu.! ;D <3.
Wyszło bardzo fajnie. Takie przyciemnione
zdjęcia
. ;)
Pomysłów nam oczywiście nie brakowało. ;D
No, przynajmniej mi. ;D Cóż. Było czadersko,
ale wiele bardzo fajnych zdjęc też
nie wyszło najlepiej. ;( No ale trudno. Nie mamy
jeszcze
lustrzanki, więc nie ma co mówic o dobrych
zdjęciach. ☮
Ale za to fajową piosenkę wymyśliłyśmy
o tajnym
pomieszczeniu na strychu. ;o Później ją tu zamieszczę.
________________________________
Sobota. ;D
Wypadzik na picknik w nasze tajemne miejsce.!
Matko jedyna jak tam pięknie.
<3. Taki śliczny
sad, że ja dziękuję. ;) I rzeczka i.. pokrzywa.
-.-
Znalazłam kij w kształcie trójzębu i byłam
pielgrzymem
z plecakiem. ;o

A Bliźniaczka znalazła "rogi lejenia" i zgubiła. ;(
Dałam jej później jeleniątka, żeby nie płakała.
Ale może by tak po kolei.?  xD
No więc.. idziemy idziemy i nagle musimy przejśc
przez most
. Przeszłyśmy i nagle rozkmina - nie tam
idziemy
. Hah. Wracamy i nagle buum.
Bliźniaczka się glebła o taki jakiś drut co z ziemi wystawał. ;o
żyje. Idziemy dalej nad rzeczkę.
Bliźniaczka mówi " zrób mi zdjęcie nad rzeczka ". I siada
na ziemi
. I kolejny niefart. Pokrzywa w dupę
pocałowała.
! hah. biedna. :( heh .
Idziemy dalej i dalej i dalej.
Straciłam mojego
kija
. [*] :((((((((((((((( A był taaki młody
Dobra. Idziemy dalej. Do jakichś ruin z drewna.
Może to kiedyś był taki duuuży kibel ? Nie

wiadomo. xD
Teraz mnie pokrzywa pokochała ale w nogi. -.-
Dobra idziemy dalej. Siadamy pod samotnym
dębem i się obrzeramy. Oooo pójdzie w boki.
-.-
Kilka "
puchatkowych" zdjęc pod dębem. I dalej
idziemy. Już teraz na chatę. Już jesteśmy na nowej drodze prawie i jemy
M&M'sy. <33.
Aż tu nagle z zakrętu widzę i szepczę " o nieee. uruchomic antyzarazę antypedalską.! ^^. "
Ock? Ten cwel głupi z kumplami tam jest.!
Omg.! Mówię do Bliźniaczki czemu akurat tu!!
xD Dobra. Pochyliłam głowę i poszłam. Kit, że
mnie poznał, kit że usłyszał. Ważne, że się
gapił. ^^ :| Dobra nie ważne. ☮

_________________________

Niedziela. ; ***.
Mamy miec gości. Mają ze Szczecina przyjechac
i wgl. Super! Będę mogła na kompie posiedziec.
;P Potem dzwoni
tata Alesyii i mówi, że przyjedzie.
Cóż. Nie ucieszyłam się zbytnio, bo i tak ona
mówiła, że jej nie będzie, bo ma plany na
majówkę z inną koleżanką. Cóż. Pomagałam w kuchni.
Potem przyjechali Ci ze Szczecina. Zaczęliśmy nakrywac do stołu.
I nagle przyjechali. Tak!
Alesya też.! <333333.!
Happy ! ; ***. I to jeszcze na nockę.!
Szoooking.! ; ***.
Na początku było dziko z deczka, ale potem omg!
Co tu się działo! ;D Najpierw salon piękności.!
Chinaaa.! :PP ^^
I malowanie na ślepaka.. ;o Omg co to było!
hahahahha! xd
Nie no ogar! ☮

Potem nie wiem co było, nie pamiętam. xd
Ale pamiętam, że przed 1 poszłyśmy spac. xd
No poniedziałek
. Alesya była u mnie do 16! :D
; ***. Zainstalowałyśmy Simsy 3.!!! ;D ;D
Ten nasz pisk.! ;o  xd
I nasze "sumo" walki w okresie oczekiwania
na krok dalszy! xDD
I ping pong.. xd biedna paletka. xd
Dobra. Wiem, że potem jak pojechała na chatę
to potem przez skype grałyśmy se w te Simsy
.
xd <3.
Dobra idę się uczyc. Jutro szkoła. -.-
Narkaa. :P




[by unrepeatable ☮]


  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]