Gone with the wind
30. 2011-08-25

Siemka. :)
Pisze od Natashy. ;D
Co u mnie? W Harkovie bylam chora. ;//
Kurdeeeee! -.- ok. zyje. ;p
Pogoda? SLONCE !!! <3
Witalam sie z Jullia <3. Love You ;** ☮
Dostalam od niej zaczepke do bransoletki .:D
Gwiazdeczka. ;D Dobra. Co dalej.
Sashka juz duuuza :) Fajna dziewczynka z niej. :D ;* ☮
Spotkalam sie z Lenka <3. Love You slicznotko na obcasach :*
<33. ☮
Nastka - nie dus mnie wiecej !!!!!!!! ;/// Bania potem bolala.. ☮
Ok. Zostalo juz malo czasu, chyba 5 dni, albo i mniej. Musze je
rozlozyc na 3 laski. ;o xD ale sama tego chcialam ! ;D ;) ;*
Ok. Jutro po sklepach bd lazic z Lenka. <3. Like This. ;* ☮
Hehe. Bd lajcik. Nie wiem co bd jeszcze robic, ale sproboje wszystko
opisac w notce pisanej w Polsce. :D Bo nie wiem czy jeszcze tu przyjde. ;)
To juz wydarzenia bd troche z pamietnika spisywane. ;D ☮
Dobra, czeka mnie jeszcze dzien zakupow w Harkovie :) ☮
Dobra, koncze. ☮



[by unrepeatable ☮ ]


29. 2011-08-21

Siemka. :) ☮
Zaczne od tego, ze na ukrainskiej klawiaturze
nie ma polskich znakow
. :( A wiec nie bd ich w mojej
notce. xd Ale coz, mowi sie trudno. ;) ☮
Obiecalam, ze napisze nastepna notke jak bd u braciszka.
Ale nie mialam zbytnio czasu na napisanie tam notki.. ☮
Zacznijmy od tego, ze mam najukochanszego brata na swiecie!
<3. Zaluje jak cholera, ze nie moge go czesciej widywac.. :( 
No ale coz, life is brutal, nie? ;P ☮
No to opowiem w skrocie, bo zaraz idziemy na pierogi i nakarmic 
dobermana XD ☮

Podroz - w porzadku. ;) Spac bylo nawet wygodnie. Kibel - przestronny.
Czego chciec wiecej? ;D ☮
Dalej.. Noc u brata : Niewyspana.. :( Goraco.. ^^ 
Ale nastepny dzien byl fajny. ;) Pogadalam z Ola <3. Like You So Much ;*
Rozmowy z Tb sa niezastapione ! :) Kocham Twoj glos i zatracenie w muzyce!
;* dziekuje za wystep wieczorem. ;)
Wielbie Wasz napis w kiblu ! :D <3. ☮
Zapoznalam sie z Viki <3 Slodkie dziecko. ;) Malo pogadalam z bratem. :( Praca.;/
Boze, prosze dopomoz nam spotkac sie jeszcze raz w te wakacje ! :(
Pozniej po bilety.. OMG ! To byla masakra! ;/ Nie bd tu opowiadac ock, bo to totalna
paranoja. ;/ Pozniej z mama, Ola i Viki na pizze. ;) Dobra byla. ;P
No i, i i.. Pojechalam wieczorem z mama do cioci i jej rodzinki. O fuck jaki tu cyrk.. o lol
mala bania! ;oooooo dzieci jak z dziczy.. ;/ Dobrze, ze ciocia ma taki fajny patyk :DDD
Dalej. No co dalej? Nic dalej. Dzisiaj jedziemy na Harkov ;) pliz, zebysmy tam tylko 1 dzien
siedzieli.. mam dosyc siostrzyczki i meczacego siostrzenca. lol2 ☮
ok. koncze. dziecko chce na kompa. lol2 ☮
A i tak za duzo ludzi pewnie tego nie przeczyta. ;P ☮




 [by unrepeatable ☮ ]


28. 2011-08-18

 I pozostał już tylko niepokój.
 Co bd dalej?


Siemka. :) ☮
Spakowana :D .. Prawie. ;o ☮
Za godzinę i 45 minut wyjazd do Rzepina. :D ☮
I nareszcie jedziemy ! :D ☮
Uwielbiam jazdę pociągiem. ;)  A najbardziej w wagonach
sypialnych
. ;D Hehe.. za chwilę mama przywiezie farbę
i nie bd już zwykłą blondyną. xd ☮
Cóż, muszę kończyć, bo.. no cóż, nie wiem co jeszcze napisać.
Szukałam obrazków na bloga.
Układałam puzzle.

Coś jeszcze? ☮

UA nadchodzę ! <3.






 [by unrepeatable ☮ ]


27. 2011-08-17

Siemka. :) ☮
Nie chciało mi się wcześniej pisac, bo.. miałam 
lenia
. xd No ale ok. :) Opiszę teraz w miarę dokładnie
co się działo od.. yy.. od tej niedzieli. ? :pp
Niedziela :D ☮
Wypad na Ińsko <3. Fajnie było. :D Słońce <3Widoki <3.
Plaża <3. ;* W miarę normalna do pluskania się w jeziorku <3.

Poniedziałek? Miałam jechac z szaloną rodzinką do zoo w Berlinie.
I co? Popsuł się samochód. -.-'' I co? Na rowery. ;D A potem? 
Przyszedł Pedalski.. O lol! Jaki z niego idiota.. Myśli, że uwierzę w 
jego bajeczki.. haha Uwielbiam słuchac wyssanych z palca historyjek
i na serio znac prawdę! 
<3 Haha ☮

No i dalej nuuudyDzisiaj tylko pojechałam do Goll na małe szkolne zakupy ;d
spotkałam się z Agą <3. haha.. nie ma to jak oglądac "Dlaczego Ja?" w Media
Ekspercie i zasłaniac innym możliwośc oglądania telewizora  ☮

Dobrze było ;* Szkoda, że tak krótko . :( Love You So Much !. Widzimy się we wrześniu 
<3. ☮

Nie wiem czy coś jeszcze się ciekawego działo, bo nie przypominam sobie.. ah!
Maddy u mnie była !. ;* dziękuję za dzień !. ;* ej, ale to było w sobotę. ;o xdd ☮

Y? Obecnie siedzę w ręczniku. Przed chwilą ukończyłam rozjaśnianie. Ciekawy efekt ;D 
Jutro wyjazd. ;D Dzisiaj przedostatnia notka. ;D 
Kolejna w Kijowie u brata <3. A następna u Natashy <3.
Pozdrawiam : Alex ;* BlueBananę ;* Bliźniaczkę ;* Agę ;* Alesyę ;*
Życzę udanych wakacji <3 ☮




 [by unrepeatable ☮ ]


26. 2011-08-14

Siemka. ;)  ☮ 

No i nie było tam necika. ;c
No to od początku..
Przyjechaliśmy. Pierwsze wrażenie? 
Wiatr. Chmury. Rozwalona trampolina.  ☮ 
Ładny dom. ;)
Nad morzem? Wiatr.  A potem na gofry i lody.
:)
A w domu? Nudaa. Z Tomusiem i Misiem zabawy 
w nie wiadomo co
^^  ☮ 
Następny dzień.
To samo - deszcz, wiatr. Nad morzem pozbieraliśmy
kamienie i małe muszelki
. Na obiad do miasta - frytki,
a potem gofry z bitą śmietaną i owocami <3
Co dalej? Układanie puzzli :) I popcorn <3
3, ostatni dzień. Cały dzień w domu, układanie puzzli,
oglądanie z Nastką "Dlaczego ja?" i "Trudne Sprawy" przy popcornie
:D  ☮ 


I do domku :) 
Cóż, przyznam, że mogło byc lepiej. ;)  ☮ 




 [by unrepeatable ☮ ]


25. 2011-08-08

Siemka. ☮
Cóż, dzisiaj interesująco było. ;)
Tłumaczyłam siostrze "Skazanego na Śmierć" :D   ☮
Grałam z Miśkiem w Dogz'y i Simsy.. zabiłam babcię. :c
Głupia nie chciała się utopić. -.-' lol2  ☮
Poszłam też na spacerek z Miśkiem, Nelly i Duśką.;D
Tiaa.. jutro jadę nad morze na parę dni. ;*  ☮
Yeaa !!. ;D nareszcie.. tam rozjaśnianko! <3
Bd tlenioną blondii. Oh & Ahh! < 333 lol2 Nie no, to jest
krok 1 do perfekcyjnych włosów! <3. ;D magiczna czerwień <3 ☮

Szkoda. Byłam u Ciebie zaledwie kilka tygodni temu i było
jeszcze wszystko w miarę ok.. Planowaliśmy jeszcze do Was
przyjechać. A teraz? Teraz zostały już tylko wspomnienia..
Nie było ich wiele, ale było zawsze fajnie.. Dziękuję. Niestety. Choroba
wygrała
.. Tak szkoda.. :( Nie zapomnę Cię.. ['] ['] ['] ... ;*
Spoczywaj w pokoju.  ☮


Napiszę jak wrócę z morza, lub o dziwo bd tam necik. ;)  ☮




[ by unrepeatable ☮ ]


24. 2011-08-07

Siemka. :) ☮
Wczorajsza noc wygrała wszystko . xd ☮
Ostatnia noc z Alesyą.. ^^
I spędzona w szalony sposób.. kilka słów?

Ok.;P
Wszyscy wgl poszli spać ok. 1 w nocy a my w Simsy
gramy. ☮
Hah.. 1:05 - idziemy się kąpać. ☮
2:00 - wyłączamy kompa i "idziemy spać". ☮
A na serio? Walka o przetrwanie.
! GORĄCO.☮
!! KOMARY.☮
No to fuck, nie możemy spać. -.-'
Wstajemy włączamy światło powybijałyśmy kilka
komarów. Ale dalej bałyśmy się zgasić światło..:/ ☮
No i zaczęłyśmy grać w wojnę i palnęłyśmy tekstem:
Ja: Ale ja się bojęę..
Alesya: Czego? Komarów?
Ja: Tak, bo one są niebezpieczne.. SEXUAALNEE.. haha ☮
omg.. jak nam odwalało, wbiłyśmy na "lamptopie" na fejsika.;d ☮
Wgl, zachciało jej się grać w skojarzenia, ale to było za dużo myślenia.;]
Jeszcze coś  tam było o dżemie i placku. ^^ ☮
Potem odkrycie osy w lampie. ;ooo ☮
Ja tam już kimam, przed 4 dokładnie. I daję komendę iść spać. ^^
I tak już się jasno robiło i wgl..
No to zgasiłam światło i AKCJA. ☮
Słyszymy bzyczenie osy. Biegnę włączyć światło:
1) O mało co se nadgarstka nie zwichnęłam.
2) Przejechałam palcami o walizkę.. ałć.. :c
Dochodzę do włącznika. Klik. I wielkie oczy.
Osa siedzi na poduszce Alesyi.. ;o ☮
Strach. No i OCZYWIŚCIE trzeba moją poduszką próbować ją zabić. -.- lol
Nie wyszło. 3 razy walnąć kapciem wystarczyło by ona "dedła" . xd ☮
No i co? Potem już jakoś zasnęłyśmy.
A dzisiaj? Dzisiaj grałyśmy w Simsy ;pp nie ma to jak odkrywać kody na
wszystko
. ;d haha jaka radość. ;) ☮
A potem dowiedziałam się, że bardzo możliwe, że jutro jadę na parę dni nad
morze. ;)
Szkoda, że Alesya nie może. :((( A miałyśmy takie piękne plany.. :(
;*
No ale cóż, może innym razem.. ^^ ☮
Cóż. Obecnie zaraz na skypie z daną panią rozmawiam zaraz bd w Simsy grać,
musiałam Misia wykołować, że nie możemy z nim grać.. ;pp ☮

Ale ok. Bd już kończyć. ;]



[ by unrepeatable ☮ ]


23. 2011-08-05

Siemka. ☮
Nie ma to jak dołek. -.-' ☮
Są u mnie już Lena i Miś. Ale co z tego
gdy wszyscy mają mnie gdzieś? 
wgl dzięki Ty. ;x 
Gofer, dziękuję za radę. ;) 
Tak też i zrobiłam. ;* ☮
Cóż. To tyle. Nuda. Później naskrobię coś więcej..
A. Dziękuję Ci za to, że jesteś ze mną w tych chwilach
gdy przyjaźń zawodzi. Dziękuję. <3. Wracaj prędzej
idziemy na bagna do bobrów
:D ;* ☮




[ by unrepeatable ☮ ]


22. 2011-08-02

Siemka. :) ☮
Właśnie siedzę na laptopie u Maddy. xd ☮
Hehe.. i mam dużo rzeczy do powiedzenia. ;)
W niedzielę pojechałam do Alesyi. ;) 
Wzięłam swojego lapka.. i grałyśmy w Simsy <3. ☮
Haha.. rodzice pozwolili mi u niej zostać na noc. ;)
I do 3 cisnęłyśmy w Simsy.. haha ;) Wgl, nie chciało 
mi się spać
. -.-' Ale jakoś zasnęłam.. ;D ☮
No i od rana znowu ciśniemy w Simsy.. xd ☮
Cały dzień. ;o Tylko tam na 1.5h przerwałyśmy grę 
na parę rzeczy
.. ^^
wieczorem przeszłyśmy po mieście.. fajnie było 
powyżalać się sobie. ;* świetnie jest czasem komuś
powiedzieć co na sercu siedzi.. ☮
No i potem znowu w Simsy  do 2. <3. ☮
Haha.. i wstałyśmy o 12. I znowu w Simsy. ;) ☮
Potem mama po mnie przyjechała, no i wyszło, że Alesya
jedzie do mnie
 . ;D Spytałam jej czy nie bd miała nic przeciwko
jeśli ja pójdę na ten nocny maraton do Maddy, ale i tak wracam
na chatę jutro ok. 11 :) A potem bd cały dzień na chatę i o 2 
wyjeżdżam z tatą, a wracam następnego dnia znowu ok. 11, więc
bd spoko. ;D ☮ Haha.. nie wyobrażam sobie jeszcze spotkania z
siostrą i Misiem
 . ;oo xd Ale już nie mogę się doczekać.. ;) 
Dobra, to na tyle.. ;) Jutro jeszcze coś naklikam. ;D ☮




[ by unrepeatable ☮ ]


  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]