Gone with the wind
37. 2011-11-24

Siemka. :) ☮
Omg, ten tydzień jest straszny. -.-' ☮
Ale co mi tam, coraz bliżej grudzień! <3
Tej zasady się trzymam. :) ☮

Piszę z Luną naszym własnym alfabetem :) Mam nadzieję, że 
fajnie nam się bd pisac. xD  ☮
Hm. Wczoraj pisałam z Kubą (nie pamiętam kim on był w HP :/) xd
W sumie, dziękuję, że mi otworzyłeś oczy troszkę szerzej. :) ☮
I.. dziwnie mi to przyznac ale Twoja skryta nadzieja się spełniła. :*
Cóż. 
DZISIAJ ? O mały włos się nie poryczałam. ☮
Ta sprawa wyszła troszkę za daleko, bałam się jak cholera.
A tam było jeszcze tak gorąco.. To oglądanie, te podejrzenia, zarzuty...
Z resztą George sam wie najlepiej jak to było. Zna plotki.
Ja je jutro poznam. 
Zobaczymy co jutro inni sobie pomyślą ^^ ☮
Ej, ale żeby nie było - to nie ja byłam sprawcą. ;)
W sobotę spotykam się z Georgem, Luną i McGonagall w Zakątku i robimy
zadanie z hiszpana. xd ☮
Potem sesja z Cho i Albusem :* oh nasi modele <3
zbliżyliśmy się do siebie? :) :** George wie ock! <33 ☮
Aaaa rockowa demonologia! <33 :* 
Dobra, zobaczymy co jutro bd. -.- ☮
Ciężki dzień, oj ciężki! Historia i chemia. ://///// ☮
Ola, mam nadzieję, że u Ciebie już jest lepiej :*** 
Byle do grudnia moja kochana, przyszła modelko! <3

Dobra, muszę się uczyc ^^ ☮
Napiszę coś w weekend :D





[by unrepeatable ☮]


36. 2011-11-12


Łaa Siema. :) ☮

No i znowu mamy troszkę dłuższy weekend. :) ☮
I znowu 3 tygodnie zapierdzielu -.- potem już z górki. :D
Mrehehehe ^.^
No a więc, spędziłam zacnie ciekawie wczorajszy wieczór na oglądaniu
parodii Harrego Pottera <3
zaśmiecaniu gg McGonagall linkami do nich :* 
oglądaniu zdj Toma Feltona ^^ :** i.. śmiania się  z wyobrażeń seksualnych Harrego 
i Draco
 :o hahhahaha xd  ☮
Ta, ta. Myślcie se co chcecie, a ja i tak wiem swoje ;) Wychowałam się na magicznych
przygodach małego czarodzieja i nie zamierzam go wyrzucic z serca i pamięci
 :* ☮
McGonagall, jeśli mi mama pozwoli, to możliwe, że plan z nocką wypali :D co powiesz na 
powtórkę maratonu? :D ale pod warunkiem, że zaczniemy z samego rana. :PP 
Ale do tego momentu jeszcze duuużo czasu. :) ☮
Teraz trza się skupic na naucee ^^ ☮
Łiiii Alex przyjeżdża 18 !! ^^ :* 
mrrr :)) ☮
Ej, dzisiaj do Alesyi ! <33 już nie mogę się doczekac. :D ej mała znowu bd odgrywac 
rolę Romea i Julii i układac Tap Madl Dens do jakiejś tam piosenki
? :DD :*
A nie, Ty mi instalujesz Zwierzaki :PP <3 
xd ☮
Love Youu młodaa :** stęskniłam się <3 :( 
ymm.. za jakiś czas sesja z Laską z ADHD, mam nadzieję, że wywiążę się na 102 % z roli
fotografa
 ! :) i mam nadzieję, że bd świetnie. :) mam już plener. :D ☮
ale o tym pisac bd kiedy indziej. ;) 
A teraz zauważywszy super widok za oknem, unrepeatable bierze aparat i idzie złapac kadry :) ☮
Narka. :P ☮




[by unrepeatable ☮]



35. 2011-11-01

Siemka. :)
Dawno mnie nie było. -.-'
Miałam na tyle ciężkich dni, że nie chciało mi się pisac.
Ludzie byli w Gdańsku, a ja zostałam sama. :(
Czekałam i wrócili <3 I znowu wrócił uśmiech na ryjka :D
W sobotę było Halloween z Georgem (czyt. Bliźniaczką <3) ! 
Było świetnie :) Same zrobiłyśmy naszą dynię (czyt. Percy xd). 
A potem podjechałyśmy w nasze "tajne miejsce" <3
Chyba nigdy nikomu go nie pokażę. :D zachowam je w naszej 
Komnacie Tajemnic :* W sobotę robimy powtórkę. ;) Percy szykuj się!
Wymordujemy Cię! :]
A w poniedziałek było Halloween z prof. McGonagall (czyt. Maddy <3) i Luną 
Lovegood
(czyt. Karolą. :*) xD make up mój był świetny. ;) ej Luna, masz talent. :p
Ale zdjęc wyszło 0 ! :/ wkurzyłam się, bo nie starczyło nam czasu! cały wysiłek poszedł na 
marne! -.-' A gdybyśmy zostały w "wieży Gryffindoru" by nam wszystko wyszło . ;o 
(dziewczyny, nie obrazicie się, jak to tak nazwę? :P ps. przepraszam Pani Profesor, że zwracam się
do Pani na "ty" XD)  Miejmy nadzieję, że po powtórce bd lepiej. :)
Za tydzień balanga. :DD <3
Czy coś jeszcze w zawiązku ze szczęściem ? Na razie nic. :P Ach! BYLE DO FERII ZIMOWYCH ! <3
Są megaśne plany ^^ A no i jakże bym mogła zapomniec o 19 i 31 grudnia. :> xDD

Dzisiaj jest  1 listopada. Pierwszy taki smutny od kiedy pamiętam. Odwiedziłam parę wspomnień. 
Z utęsknieniem wracam do czasów, gdy te osoby jeszcze żyły.. 
Nigdy bym nie pomyślała, że w taki smutny dzień jak 1 listopada, Ty będziesz cierpiec jeszcze bardziej.
Współczuję Ci. Trzymaj się. :* Mimo, że go nigdy nie lubiłam, a wręcz się bałam - [*].

. Kochany Dziadku! .
Czy pamiętasz te chwile, gdy przyjeżdżałam do Was, a Ty przytulając mnie, delikatnie łaskotałeś moje
malutkie policzki? Czy pamiętasz tą huśtawkę, którą zrobiłeś specjalnie dla mnie? Czy pamiętasz te wszystkie
miłe chwile? Ja pamiętam
.Kochany Dziadku! .
Ile bym dała, żeby dzisiaj się znaleźc na Ukrainie. Tam przy Tobie. Po raz kolejny wręczyc Ci świeżo
namalowany rysunek całej naszej rodzinki. Czy wiesz, że tęsknię? :( 
Mam nadzieję, że kiedyś, tam, hen-hen daleko, będę mogła przytulic się, tak mocno-mocno i poczuc
delikatny dotyk Twoich wąsów na swoim policzku
. Spoczywaj w pokoju Kochany <3 [*] :( 

Szkoda, że ludzie odchodzą. Gdyby Adam i Ewa nie popełnili tego błędu, myślę, że wszystko potoczyłoby się inaczej.. 




  e-blogi.pl  [Załóż blog!] rssSubskrybuj blogi
[Zamknij reklamy]